شیشه سکوریت چیست و چه کاربردی دارد؟
نوشته شده توسط : یک دوست

 

شما می توانید در سفارش خود دو آدرس، آدرس صورتحساب و آدرس تحویل خود را مشخص کنید. و هنگامی که وارد سیستم شدید، می توانید چندین آدرس تحویل را وارد کنید، که اگر کارآفرین هستید و در مکان های مختلف نیاز به شیشه دارید، مفید است. شیشه لمینت همچنین عایق صوتی صداهای با فرکانس بالا را فراهم می کند و علاوه بر آن، 97 درصد اشعه ماوراء بنفش را نیز مسدود می کند. محافظ صفحه 9H Tempered Screen Protector با روکش های ویژه اولئوفوب و آبگریز پوشانده شده است که آن را در برابر آب، روغن و اثر انگشت مقاوم می کند. بدون نگرانی در مورد عناصر خارجی از سطح صاف صفحه خود لذت ببرید.

در هوای شدید یا انفجار بمب، این قطعات تیز اغلب در هوا پرواز می کنند و به اطرافیان آسیب می رسانند. شیشه آنیل شده تقریباً هیچ تنش داخلی ندارد و معمولاً در سطح خود ترک های میکروسکوپی ایجاد می کند. پنجره ها و درهای شیشه ای لمینت به ویژه برای ساختمان های تجاری، جایی که نیاز به جلوگیری از ورود اجباری و محافظت از اشیاء قیمتی وجود دارد، ضروری هستند. لایه میانی در شیشه چند لایه مانع قابل توجهی ایجاد می کند که نفوذ سارقان و مهاجمان را دشوار می کند.

محافظ تلفن شیشه ای سکوریت Honor View 20

در صورت انتخاب گزینه جمع آوری، بدیهی است که خطر شکستگی و/یا آسیب در حین جمع آوری نیز منتقل می شود. تحویل اقلام شیشه ای را می توان با تحویل ماشین لباسشویی یا مبل مقایسه کرد. این یک محصول بادوام و ظریف است که شما فقط با خدمات بسته تحویل نمی دهید. به صورت مرتب تحویل داده می شود و مطلوب است که یک نفر در زمان تحویل حضور داشته باشد. بلافاصله پس از دریافت تاییدیه تحویل، تاریخ تحویل را تا tin nhắn دریافت خواهید کرد.
به منظور دریافت مقالات دیگر، بر روی https://www.isfbloger.ir کلیک کنید.

تنش سطحی فشاری شیشه سکوریت شده توسط تنش کششی در بدنه متعادل می شود. محافظ صفحه نمایش شیشه ای درجه یک با درجه نوری درجه یک که به اندازه صفحه نمایش اصلی شما صاف است و برای شیشه های مقاوم در برابر ضربه محافظت می کند. شیشه در حالت کشش تقریباً پنج برابر راحت تر از فشار می شکند. شیشه سکوریت، طبق مشخصات فدرال، باید تراکم سطحی 10000 psi یا بیشتر داشته باشد. معمولاً در حدود 24000 psi شکسته می شود. شیشه به دلیل سیالیت آن در دماهای بالاتر، در حین عملیات حرارتی، ذاتاً در برابر موج غلتکی، کمان و تاب خوردگی حساس است.

1-2 روز کاری قبل از تحویل، به روز رسانی دیگری را با ذکر زمان تحویل برای شما ارسال خواهیم کرد. ما شیشه یک روز هستیم و آرزوی ما این است که به شما کمک کنیم تا در کمترین زمان، قطعه شیشه ای مناسب را با قیمت مناسب تهیه کنید. ناخالصی های موجود در شیشه سکوریت می تواند باعث انفجار خود به خود آن شود و منافذ خطرناکی ایجاد کند و شیشه های باران را روی هر کسی که در نزدیکی است ببارد. "حاشیه دار" نشان می دهد که یک منطقه محدود، مانند لبه لیوان یا بشقاب، دمیده شده است و در سرویس غذا محبوبیت دارد. همچنین انواع کاملاً معتدل برای استحکام و مقاومت در برابر شوک حرارتی وجود دارد. الگوی کرنش ناشی از تلطیف را می توان با مشاهده از طریق یک پلاریزه کننده نوری، مانند یک جفت عینک آفتابی پلاریزه، مشاهده کرد.

به دلیل پیچیدگی فرآیند تولید و مواد درگیر، شیشه لمینت گرانتر از شیشه سکوریت شده است. فرآیندهای عملیات حرارتی و تحت فشار نیز هزینه بیشتری نسبت به شیشه های سکوریت شده و استاندارد دارد. شیشه سکوریت با وجود استحکام خود، در اثر برخورد نیروهای عظیم گلوله یا سلاح های دیگر می شکند و می شکند. با این وجود، شیشه سکوریت به گونه ای طراحی شده است که به جای لبه های ناهموار و تیز، به قطعات کوچک و کم خطرتر تبدیل شود. وقتی به برخی از دراماتیک ترین و از نظر بصری نفس گیرترین ساختمان های جهان فکر می کنیم، به احتمال زیاد شامل وسعت شیشه ای بزرگ هستند. قبل از ایجاد این شاهکارهای معماری، ممکن است شیشه به دلایل دوام و/یا ایمنی نیاز به عملیات حرارتی داشته باشد.

تمام کارهای پردازش مانند برش، لبه کاری و حفاری باید قبل از تمپر کردن کامل شود. با این حال، شیشه سکوریت دارای پوشش ضد خش نیست و تشخیص آن از سایر انواع شیشه دشوار است. هم شیشه سکوریت و هم شیشه سکوریت شفاف در برابر اشعه خورشید مقاومت کمتری ندارند. اما لطفا به موقع این موضوع را به ما گزارش دهید تا بتوانیم از قبل راهنمایی های واضحی به راننده بدهیم. این از تحقیقات لحظه آخری هنگامی که راننده درب منزل شما است و کسی پیدا نمی شود جلوگیری می کند.
اطلاعات بیشتری را در مقالات این سایت https://www.mosbate24.ir پیدا کنید.

محافظ صفحه نمایش شیشه ای

در اینجا توضیح خواهیم داد که شیشه سکوریت چیست، شیشه سکوریت برای چه چیزی استفاده می شود و بهترین جایگزین برای شیشه سکوریت. هنگام بحث در مورد شیشه لمینت در مقابل شیشه سکوریت، فرآیند تولید تفاوت اصلی بین این دو است. شیشه لمینت با چسباندن یک یا دو لایه شیشه با یک لایه رزین، معمولاً پلی وینیل بوتیرال (PVB) ساخته می شود - فیلم پلاستیکی شفافی که قبلاً ذکر کردیم. تفاوت اصلی بین شیشه سکوریت شده و لمینت در این است که شیشه سکوریت یک تکه شیشه است در حالی که شیشه لمینت از دو (یا چند) ورقه شیشه ای تشکیل شده است که لایه ای از فیلم پلاستیکی را احاطه کرده است. شیشه سکوریت قطعه ای از شیشه سنتی (معمولی / آنیل شده) است که گرم و سرد می شود تا خاصیت ایمنی آن را بدهد.

درها

این امر باعث می شود که شیشه سکوریت راه حلی عالی برای شرایطی باشد که خطر شکستن شیشه در اثر ضربه یا گرمای متوسط وجود دارد. شیشه سکوریت اغلب برای درهای شومینه (نه اجاق های هیزمی)، در سنگ تراشی و شومینه های پیش ساخته استفاده می شود. اگر شیشه سکوریت شده در معرض دمای بالاتر قرار گیرد، به تدریج ساختار شیشه را ضعیف می کند و در نتیجه آن را مستعد شکستن می کند. مقایسه شیشه لمینت و شیشه سکوریت اغلب زمانی مطرح می شود که صاحبان ساختمان بهترین گزینه را برای سیستم پنجره و درب خود در نظر می گیرند. برخی از ویژگی های اصلی که باید برای تمایز این دو مورد توجه قرار گیرند عبارتند از آرایش، استحکام، هزینه و هدف مورد نظر برای نصب شیشه.

استحکام، که به طور موثر در برابر فشار و ضربه باد مقاومت می کند، ایمنی را در بسیاری از کاربردها فراهم می کند. وقتی شیشه کاملاً سکوریت شده شکسته می شود و به قطعات کوچک و نسبتاً بی ضرر می شکند. به این کار "داسی کردن" می گویند و احتمال آسیب به افراد را کاهش می دهد زیرا لبه های ناهموار یا خرده های تیز حداقل وجود دارد.

الزامات مشخصات استاندارد صنعتی برای شیشه های عملیات حرارتی یا حرارتی ASTM C1048 است. برای شیشه های مقاوم در برابر حرارت، نیاز به فشرده سازی سطح 3500 تا 7500 psi بدون نیاز به فشرده سازی لبه است. شیشه کاملا سکوریت یا حداقل فشرده سازی سطحی 69 مگاپاسکال (10000 psi) یا تراکم لبه ای حداقل 67 مگاپاسکال (9700 psi) خواهد داشت. یکی دیگر از مزایای شیشه سکوریت، توانایی ایستادن در برابر حرارت متوسط (470 درجه فارنهایت) است. فرآیندی که این شیشه تقویت شده را ایجاد می کند، آن را در برابر حرارت نیز مقاوم می کند.

اگر راننده هنگام تحویل با کسی ملاقات نکرد و نداند با سفارش چه کند، وسایل را پس می گیرد و تحویل یک هفته به تعویق می افتد. متأسفانه، ما مجبور می شویم هزینه های حمل و نقل را برای این تحویل اضافی بگذرانیم. مانند فیلم های امنیتی، سپرهای امنیتی پلی کربنات با DefenceLite یک راه حل مقاوم سازی هستند که به این معنی است که روی پنجره های موجود شما اعمال می شوند.

اثر جابجایی با دمیدن هوای گرم از طریق نازل ها ایجاد می شود، بنابراین گرما را در داخل کوره به گردش در می آورد و اطمینان حاصل می کند که شیشه از همه طرف به طور یکنواخت گرم می شود. این شیشه فوق العاده گرم شده، سپس با یک انفجار یکنواخت و همزمان هوا در هر دو سطح، تحت یک فرآیند خنک سازی سریع قرار می گیرد. با این حال، به دلیل این الگوی شکستگی، شیشه های سکوریت شده به احتمال زیاد بلافاصله پس از شکستن از سیستم لعاب سقوط می کنند. برای متخصصان طراحی ضروری است که هنگام انتخاب شیشه ایمنی به این موضوع توجه کنند. اگر مهم است که شیشه در سیستم لعاب ثابت بماند، باید شکل دیگری از شیشه ایمنی، مانند شیشه لمینت را در نظر گرفت. قدرت این دو نوع شیشه ایمنی ناشی از فرآیند تولید آنهاست.





:: موضوعات مرتبط: تجهیزات ساختمان , ,
:: برچسب‌ها: تجهیزات ساختمان , شیشه سکوریت , درب و پنجره ساختمان , شیشه دوجداره ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: